Växjödag

Jag och väninnan har gjort Växjö idag. Med besked får jag lov att säga, för vi var där från halvett till halvåtta ungefär. Varför var det jag inte skulle shoppa, nu igen?


Fem toppar och ett par skor. Allt kostade mellan 30 och 60 kr/styck! När jag löpte amok på HM frågade kompisen om jag handlade bara för att det var billigt. Vad är det för en fråga? Jag köpte faktiskt inte den spygula toppen för tio kronor...


Jag gillar Delicatos lastbilar!


Jag drack en alkoholfri daiquiri på Sangria eftersom det var jag som skulle köra. Där fick jag dagens frukt, förresten!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

haha, det var säkert nääära att den spygula toppen åkte med :))

2010-08-13 @ 10:09:04
URL: http://smulan-67.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Gunilla. Ehm, hade det varit i början av sommaren hade jag hittat ett användningsområde, men i slutet är det inte ens soltoppläge...

2010-08-13 @ 20:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0