Dag 13: Den här veckan

Det får bli förra veckan för denna vecka vet jag inte så mycket om.

Måndag: Var på Bio Kontrast med en kompis och såg Miraklet i Lourdes som jag tyckte var långsam och tråkig.

Tisdag: Klippte mig. Var i huset och grundmålade väggarna i vardagsrummet.



Onsdag: Var i huset och målade väggarna i en färg som heter champagne men som jag tycker är mer vaniljvisp.

Torsdag: Var på personalfest på Godsmagasinet. Vi fick god mat från Ryssby hotell och hade väldigt trevligt. Vi var nästan hundra personer och det är ovanligt många för våra skolfester.

Fredag: Gick på Café 18 med en kompis och sedan i affärer. Maken var på firmafest och jag var hemma och tittade på Idolfinalen och var glad att Jay vann, för honom har jag hejat på sedan Linda från Dalarna åkte ut.

Lördag: Var i huset och fick besök av våra danska vänner som var nyfikna.

Söndag: Var i huset och pysslade. Jag blev ivägskickad att handla på Hemköp, Jem & Fix och Cheapy. På kvällen var jag hos en kompis och drack glögg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0