Dag 16: Min första kyss

Ha, ja, det var en  lustig händelse. När jag var femton var jag ful, blyg, töntig och helt fel. Jag var inte intresserad av att bli full och gå på disco i Dalen, som var vad man skulle göra. Däremot var jag frustrerad och nyfiken och ville väldigt gärna hångla. Hur jag nu hade tänkt att det skulle gå till rent praktiskt när jag alltså aldrig gick ut för att träffa någon. Efter åttan åkte jag till Hastings på språkresa och där var det annorlunda. Jag stod utanför ett disco när det kom fram en snygg italienare och pratade med mig. Eftersom det var 18-gräns på discot sa jag att jag var 17 (?), och han var några år äldre.

Han hette Salvatore som betyder frälsare vilket jag fortfarande tycker är kul... Efter en inte alls lång stund frågade han om jag ville följa med honom hem och det ville jag. I efterhand är jag glad att jag inte blev våldtagen, jag hade ju ingen självbevarelsedrift alls. Hemma på hans minimala rum hade vi plötsligt inga kläder på överkroppen. Fast han hade den hårigaste mage jag någonsin sett så det kändes aldrig helt avklätt... Och det hånglades. Kul och intressant, tyckte jag.


Bröllopskyss på rådhuset i Köpenhamn.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

haha... vilken gullig story.. tur att inte dina föräldrar visste vad du var ute på för hyss :)

2010-12-17 @ 11:31:38
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Gullig? Desperat snarare. Mina föräldrar får läsa nu.

2010-12-17 @ 16:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0