Dag 20: Den här månaden

Jag tycker om december. Mycket på grund av all musik. Att jobba på en skola utan att behöva sätta betyg och rätta uppgifter är perfekt i juletid för då är det olika kurser som ska avslutas och musikprojekt som ska redovisas.
Jag har varit på tre konserter denna vecka; Lucia med esteterna, Magnus Carlssons julkonsert med en kör härifrån och en gospelmusikal med en kör från Österlen. Har jag tur går jag på konsert imorgon med, med elever som har musik som individuellt val.

Bra med december är också att träffa släkten och fira jul. Jag åker till Hedemora och firar med mina föräldrar och min brors familj.

Till nyår åker jag hem igen och firar med maken hos kompisar.


Det har inte blivit så mycket julpynt här hemma i år eftersom vi håller på att flytta, men jag har åtminstone hängt upp en julhandduk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0