Dag 22: Det här upprör mig

Sura människor som aldrig kan säga något positivt.

Att de kör samma reklam flera gånger i timmen på TV4.

Sj:s opålitlighet. Jag ska låta min biljett från Stockholm till Hedemora brinna inne eftersom det är smidigare att mamma och pappa plockar upp mig i Norrköping dit jag kommer med buss dagen före julafton. (Här är jag liksom upprörd i onödan eftersom jag alltså inte ska åka tåg, men jag vet ju att det skulle bli försenat.)

Och så naturligtvis världens alla orättvisor med fattiga och hur de behandlas.


En bild på mig när jag ser sur och trött ut.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

denna reklamshooting retar mig också... fattar dom inte att det bara retar folk ? viss reklam ÄR rolig och underhållande men vissa inte..



jag kräks häred på stig strand och vitapro...kommer aldrig köpa det !!



då firar vi granngårds i år då, välkommen till dalom

2010-12-22 @ 16:46:16
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Är häred ett ord? Ja, nu får ju tydligen fyran bryta för reklam var femte minut om de vill.

2010-12-22 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0