Dag 31: Min partner

Min man är 35 år och kommer från Ljungby. Hans pappa var från Markaryd men dog 1984, mamman är från Southend i England. Vi träffades på ett disco i Härnösand -96 när vi var 21 och 22 år och jag flyttade till honom i Ljungby -99. 

Han är snäll (fast inte så snäll som han ser ut med sina stora vackra ögon). Han är lång och smal och snygg! Jag har aldrig träffat någon som är så praktisk och självlärd. Han blev headhuntad till det passande jobbet på Strålfors Forskning och Utveckling där han får uppfinna saker och hitta på nya lösningar.

Nu finns det inte så mycket tid, men han är intresserad av fiskar, både akvarier och att fiska.

Han gillar att skrota runt ensam och är ofta i Runkarp där vi har en liten gård med fyra får. Jag vet inte riktigt vad han gör där hela tiden, men vi har ett sågverk så han kan såga egna brädor, en traktor och fyra hektar mark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0