Värnamoshopping

Jag slutade tidigt igår och passade på att utnyttja eftermiddagen åt att åka till Värnamo. Jag var på strålande shoppinghumör och hade några rabatter att utnyttja: en presentcheck på 50 kr på Åhléns där jag köpte en presentförpackning duschkräm och hudkräm från Dove som skulle ha kostat 89, 30% rabatt på ett plagg på Kapp-Ahl och när jag blev medlem fick jag dessutom 50 kr extra rabatt, 50% på toppar på Lindex.


Jag köpte en hel khakigarderob.


Har man sett en sådan söt risburk någon gång? Nej, jag tror inte det.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

Blev en lyckad shoppingtur verkar det som. Visst är det roligare att handla när man har lite rabatter :)

2010-12-04 @ 19:27:45
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Marie-Louise. Ja, jag är bra på att reahandla.

2010-12-05 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0