I Göteborg

Idag har jag tänkt vara lite kulturell/turistig och gå på Universeum. Sedan går jag nog i affärer på Avenyn, Kompassen och Nordstan. Att jag bott ett år i den här stan betyder inte att jag hittar så jag tar de gamla invanda varven. Sedan ska jag möta upp kompisen efter att han jobbat färdigt och så ska vi leta efter någon lagom flottig och billig after work, typ två plankstekar för en. Vi gillar restaurangerna vid Korsvägen men Avenyn ligger bra till även för middag.

Imorgon kväll ska vi gå ut. En idé är Vasastan, där Cheer´s och Skål ligger så jag får dricka Rosa pantern och Daiquri och sedan har jag hört att gaybaren Gossip ska vara bra. Andra förslag? Var ska man äta någonstans?

Kommentarer
Postat av: simone

Peacock har riiiktigt bra mat får jag säga, på avenyn och Gossip rekommenderar jag varmt, hoho älskar gaybarer :D

2010-02-26 @ 13:55:00
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ylva

Simone. Tack för tipsen! Vi får se vad det blir.

2010-02-26 @ 21:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0