Om väder

Jag är ointresserad av väder men det här snöandet måste jag skriva om. Fast jag blir trött på maken som sagt hur många gånger som helst att han inte varit med om något liknande. Nej, han har ju inte det, eftersom det inte varit så här mycket vinter sedan 60-talet innan vi fanns. Jag brukar tänka att han pratar väder för att han är halvengelsk, engelsmän pratar ännu mer väder än svenskar. Jag tyckte det var konstigt i början av vårt förhållande när vi pratade i telefon och han frågade vad det var för väder. Ofta visste jag inte, jag hade inte varit ute den dagen.


Idag har jag varit med och skottat framför garaget och maken har skottat taket.

Kommentarer
Postat av: MariaH

jag har stått upphissad i traktorskopan o skottat taket över ytterdörren - det var otippat!

2010-02-20 @ 22:24:55
URL: http://morellens.blogg.se/
Postat av: Ylva

Maria. Men det låter ju nästan som att det är lite kul.

2010-02-21 @ 14:14:21
URL: http://yfronten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0