Regn och radio

Idag fick jag ett SMS från mamma och pappa som är i Jordanien. "Det regnar! I öknen." När de var i Sahara för ungefär 40 år sedan regnade det också och pappa passade på att halka i en lerpöl.

Själv är jag hos kompisen i Mölnlycke. Vi har ätit pastabuffé i Nordstan, efter att ha låtit bli att äta på Lydias som hade skitkonstig buffé med buffalo wings.

Idag ringde de från en radiokanal i Växjö och ville intervjua mig om att blogga. Det får de inte. Jag pratar väl inte i radio heller. Synd kanske, för jag hade kunnat skaffa nya läsare på så sätt.


Kommentarer
Postat av: Suzie

Hur många läsare har du annars?

2010-02-25 @ 22:24:02
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Ylva

Suzie. Igår hade jag 57 sidvisningar, 81 unika, vad nu det betyder.

2010-02-26 @ 08:46:50
Postat av: MariaH

Ni skulle käkat på jensens böfhus istället tycker jag. Här är det viss risk att pulkabacken töar bort...

2010-02-26 @ 12:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0