En födelsedag

Idag fyller svärmor år och jag skulle egentligen åka dit nu men är förkyld och vill inte smitta pensionärerna. Senast hennes gubbe var förkyld tog det tre månader innan det gick över.

Så jag sitter här och lyssnar på Eldkvarn och försöker lära mig flera texter inför konserten imorgon men det är nog de gamla som sitter kvar; Alice, Ta min hand, Kärlekens tunga (spelar de inte den blir jag tokig) och Pojkar pojkar pojkar.


Förkyld Ylva som sjunger Ta min hand, det brinner en eld...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är avundsjuk! Du måste rapportera sedan.

2010-01-21 @ 21:50:35
Postat av: Far

Du påminner lite om Lea i bibeln, som man kände igen på hennes slöa blick.

2010-01-21 @ 23:24:11
Postat av: Simone

Sov riktigt gott du söta :)

2010-01-22 @ 00:51:41
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Ylva

Anonym. Jag kommer att skriva om konserten imorgon.

Far. Ska du blanda in mig i det här bibelläsandet?

2010-01-22 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0