Kulturfyran

Här kommer en ny kulturfyra från http://kulturbloggen.com/?p=16798

1. Vilken webbläsare surfar du med?

2. Minns du första gången du surfade på webben? Själv minns jag att jag besökare japanska och kinesiska hemsidor, som hade engelska versioner.

3. Vad är en bra blogg för dig? Eller varför bloggar du eller varför läser du bloggar?

4. Vad tycker du om Aftonbladets Stora Bloggpris?

1. Jag kör med Explorer.

2. Jag minns när jag fick min första mailadress, på högskolan i Borås. Där blev det ett väldigt chattande på Aftonbladet i ett chattrum som hette Biblioteket. Jag minns att jag frågade när jag hade praktik på tidningen Södran i Hedemora (-96 var det nog) varför de inte hade Internet. Svaret blev att de skulle hinna göra en tidning också...

3. Jag bloggar för att det är kul och läser bloggar av samma anledning.

4. Av de nominerade är det bara Kulturbloggen, och ibland Kenza, jag läser så jag har inte så mycket att tycka men det är kul med tävlingar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack:D

Vad roligt att du tycker det:D

2010-01-19 @ 17:19:58
Postat av: simone

hej vännen! Allt väl?

2010-01-19 @ 20:00:22
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Gunilla

1. samma som du..

2. jag tror jag bara tog nån www. adress från tidningen vi hade hemma första gången i hade internet hemma :) mitten nittital??

3. Jag gillar humoristiska vardagsbloggar, inte för mycket text och gärna bilder, som säger mer än ord :)Bloggar för att jag tycker att det är skoj att det finns människor här ute som har synpunkter på vad jag tycker o skriver, följer ett 10 tal bloggar daglien, några fler får sporadiska besök :=)



4. Bloggpris rör mig inte alls, det är högst personligt vad man gillar och vem man gillar att

läsa !

2010-01-20 @ 16:14:30
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0