Internet överallt?

Det skulle vara kul att ha internet i stugan och ännu roligare om det fungerade. Jag skulle jättegärna vilja ha en liten bärbar dator som jag kunde ta med till Runkarp, men jag tror inte att det skulle gå så bra. När vi har haft vänner med laptops med sig så har de inte kunnat koppla upp sig.

Maken frågade en telefonsäljare en gång om vi kunde skicka tillbaka skiten om det inte fungerade med mobilt bredband, men det ville de ju inte. De kan alltså inte garantera att internet fungerar hos oss två mil utanför staden så jag tror jag väntar ett tag till. Jag behöver ingen värstingdator men jag vill att det ska gå att blogga och lägga in bilder, maila och lyssna på musik på till exempel Spotify och Grooveshark. Ska det vara för mycket begärt?!


Vår inte så bärbara dator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0