Reunion

Vi hade besök av ett par kompisar från Stockholm och Göteborg. De har bott i Ljungby förut och vi hade återträff med gamla tjejgänget, men jag hann inte vara med så mycket av personliga skäl. (Jag har inte sålt sex till Littorin...)

I lördags var jag ute på Köket med tjejerna och de tyckte det var kul att stan fått ett nytt ställe. Den ena sa att det är skönt att gå ut där ingen vet vem man är, precis som jag brukar säga när jag går ut i någon annan stad.

Innan tjejerna åkte hem i söndags kom de ut och badade i dammen hos oss. Jag tror aldrig vi varit så många som sex personer samtidigt i dammen förut och vi fick användning för alla våra plastmadrasser.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0