Sovmask

Precis som det brukar bli varje sommar när jag blir ledig så har jag svårt att sova. Jag försöker med sovmask men det går inte så bra. Första natten vaknade jag flera gånger och tyckte det var jobbigt att inte kunna öppna ögonen och när jag väl skulle gå upp hade jag hela ögonen fulla med mångrus (fint ord för det irriterande grejs man får i ögonvrårna när man sover). Men jag ska prova ett tag till, för jag tror att det är för ljusets skull jag inte somnar.


"Vad är det där för högfärdsbindel?" undrade maken.


Kommentarer
Postat av: MariaH

IKEAs mörkläggningsgardin kanske funkar?

2010-06-23 @ 11:20:40
Postat av: Mor

Jag använder alltid sovmask när det är ljust och har inga problem. Gör väldigt stor skillnad på mornarna när jag annars vaknar ideligen.

2010-06-23 @ 22:19:29
Postat av: Ylva

Maria. Ja, de funkar i stugan men vi har inte orkat fixa en smal gardin till dörren hemma. Konstigt mått = svindyrt.



Mor. Än så länge funkar det inte, men det är också störande med värme. Jag borde väl ha +7 som ni helst har...

2010-06-24 @ 14:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0