Födelsedagspub

Det blev en bra födelsedag igår. Inte för att jag fick så många presenter för de flesta säger att jag ska få senare (så det hoppas jag) men en kul fest med goda vänner på Runkepuben. Jag hade ingen lust att fota igår så det blir från idag i stället.


När vattnet är avstängt är en sådan här disk inte så kul, men vi har vattendunkar och körde vattenkokare och det gick hyfsat fort.


Jag har fått en fågelholk med kamera av danska vännerna och hoppas att någon ska flytta in så att vi får titta på fågel-TV.


Bartendern i Runkepuben bär fez.

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Hej tjejen! Grymt bra med mig här, sitter och steker i solen ^^ Hur mår du?

2010-03-08 @ 13:05:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0