Fulfnatt

Nej, ni, efter fem sekunder av den här skivan får jag fulfnatt! Jag tål inte techno, men har gift mig med en man som dolde sin dåliga musiksmak i flera år. Inte så svårt med tanke på att techno, goa, trance och allt vad skiten heter knappt fanns, eller åtminstone inte i mitt medvetande, förrän på 2000-talet.

Nu håller jag på och bränner en skiva (för privat bruk såklart) åt en kompis och skivan jag bränner av heter Minimal techno, och är även den hembränd av en kompis som också har svår, =olik min, musiksmak.

Snart ska jag gå på Ljungbergmuseet och lyssna på min Ljungbyidol Patrik Sundin, det blir minsann bättre än det här hysteriska blippandet!

http://www.ljungby.se/Turism/Evenemang/?telluslang=sv&tellusid=418687


Tjej som inte fattar techno

Kommentarer
Postat av: Elon

Jag tycker att det är en sund egenskap hos dig att ogilla techno. Det är ju samma sak här. Märkligt att den där flugan inte vill gå över snart!

2010-05-07 @ 21:45:49
Postat av: Sara

Jag hatar också techno"!

Vilken musik lyssnar du helst på ? :)

2010-05-08 @ 00:50:27
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Ylva

Elon. Ja, varför lyssna på ful musik när det finns fin?



Sara. Pop, rock, folkmusik, lite olika.

2010-05-08 @ 19:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0