Långkofta

Igår gick jag ivrigt ut på stan på koftjakt. Det händer så sällan att jag behöver köpa kläder att jag blir jätteglad när jag kommer på ett behov. Jag tänkte att jag behöver något fint och varmt för att sitta i stora tältet på torget. Det är ju hopplöst när det är kallt och man ändå vill vara finklädd, men jag hittade den här mysiga cardiganen på Vero Moda.




Jättedålig bild, jag vet, men man ser lite grand hur den sitter. Jag hade inte köpt den till fullpris 360 kr, men 100 var ett fynd. Sedan sa maken såklart att jag väl visst har långa koftor, men jag hade inte riktigt någon som passade för igår så jag blev nöjd. Visserligen satt jag och de flesta andra mest med jacka sedan, men ändå. Nu ska jag leta efter en snygg lång vår/sommarjacka också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0