Punschig

Idag är jag förkyld; ont i huvudet, snorig och trött. Det har varit väldigt hektiskt på båda skolorna och det märks så väl att eleverna håller på att stressa ihop de sista inlämningsuppgifterna för terminen, kanske för alltid.

Utanför Astradskolan brukar jag parkera cykeln vid staketet och jag har fått en ny kompis där. Flera gånger har det stått en liten kille innanför staketet och sagt brmm brmm och pekat på bilar. Jag har inte fått ur honom något annat, förrän idag. Han skojtrillade ned på knä och sa aj aj. Nej, det tror jag inte, sa jag och kastade in en boll som låg ute på vägen och cyklade därifrån. När jag vände mig om och tittade tillbaka stod killen och tänkte slänga ut bollen på vägen igen. Hoppsan då, jag har hittat på en olämplig boll-lek för dagisbarnen.


Jag är punschig.

Kommentarer
Postat av: simone

usch vad tråkigt! hoppas du mår bättre idag?

2010-05-25 @ 11:28:52
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0