Rock the lake

Andra festivaldagen blev mycket bättre än den första med perfekt väder och roligt sällskap. Det blev mer festival över det hela för mig, men mindre koncentrerat lyssnande på musiken.

På fredagen hörde jag Fibes, Oh, Fibes!, Markus Krunegård, Timo Räisänen, Hoffmaestro & Chraa, The Fine Arts Showcase och ett par låtar med Tribe Vibes.

På lördagen hörde jag Nisse Hellberg (från ölområdet), Calle Kristiansson (från ölområdet) som ju måste ha spelat Walking in Memphis men det märkte jag inte, The Sweet (då var jag och väninnan framme vid scenen och hoppade och hörde Ballroom blitz), M.A. Numminen (från ölområdet) som sjöng Som en boll kommer jag tillbaks till dig, Alphaville som sjöng Forever young och Joel Alme och sedan gick vi innan Creeps började.


Sweet


Sweet igen. Sedan tog batterierna slut.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0