Stora tältet

Jag har tänkt i flera månader att jag skulle gå på Kung i baren igår eftersom det var sista för säsongen. Men så blev jag på ett obstinat humör när jag märkte att de tog hundra kronor i entré redan för att komma in på uteserveringen och då går det ju inte att komma in i pub eller gå på toa utan att betala så därför bestämde jag mig för att bara vara ute i tältet som var gratis och där Paddington spelade.

Vi träffade vänner som hade nyckel till Månen (för er som inte är Ljungbybor så är det ett köpcenter) så vi gick på toa där. Paddington är alltid bra och efter tolv var det mycket folk så det var trevligt, men jag tycker verkligen att Harrys kan ta betalt i trappan för att komma in på nattklubben, inte för att bara gå på puben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0