Frost

Idag såg det ut såhär på morgonen:


Fint och frostigt. För ovanlighetens skull körde jag bil till jobbet för jag skulle ha med en stor låda. Vi har ännu inte bytt till vinterdäck på lilla bilen utan bara den stora (som maken tagit) så det var lite spännande. Inte för att jag har så långt till jobbet, men ändå.

Jag har hämtat min ostvinst på ICA och ikväll ska jag se en film om John Lennon, Nowhere boy, fast jag inte är så intresserad vare sig av honom eller Beatles. Vilket spännande liv jag lever!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Roligt med film å gratis ost vetja!!!

2010-11-08 @ 18:32:47
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Gunilla

du hottar till det lite med spänning i vardagen :)

2010-11-09 @ 08:17:55
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Daniel. Ja, filmen var bra och osten god så jag är nöjd!



Gunilla. Hm, jag är inte så mycket för det där med spänning...

2010-11-09 @ 18:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0