Gräsdotter

Jag kanske kan kallas gräsdotter nu när mina föräldrar är bortresta. Jag vill att de ska komma hem från Sydamerika nu. Vanligtvis oroar jag mig inte så mycket för dem när de är iväg men den här gången har det hänt en massa saker; mamma har trillat omkull och fått en fraktur på armen, de har blivit fråntagna sina cocatabletter i tullen, de har blivit rånade på ryggsäck och en väska och nu har en gammal moster till mamma dött så släktingarna försöker nå dem.


Gräsdotter. Jag har förresten köpt ett nytt linne på Gina Tricot i Växjö.

Kommentarer
Postat av: mor

Da har vi anda inte berattat nar vi blev lurade pa 230 dollar av en resebyra i Peru och satt hos polisen i flera timmar.

Din far vill inte aka hem fran tropisk varme till 20 minus; allrahelst inte i sandaler och shorts och utan jacka.

2010-11-23 @ 17:28:30
Postat av: Ylva

Hjälp!

2010-11-24 @ 18:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0