Från Växjö

Nu har jag kommit hem från Växjö. Det gick bra att hitta det jag ville ha; stickad kjol, eye roll on, smalt armband och CD-fodral. Det blev dessutom ett par tights, tre armband till och några skivor med 80-talsmusik.




Först köpte jag pärlarmbanadet på Accent och sedan köpte jag tre armband som hör ihop på Vila.


Ikväll ska jag gå helt i stickat; rosa polotopp som är gammal, grå kjol från Gina tricot, vita tights från Gina tricot, vit kofta från Indiska, sockor som mamma har stickat och nya nitkängorna.

Kommentarer
Postat av: Rosie

Menar du inte "knit"-kängorna? ;)

2010-10-13 @ 19:35:38
Postat av: Ylva

Rosie. Absolut! Jag gav faktiskt bort ett par stickade stövlar en gång!

2010-10-14 @ 19:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0