Friends

Jag har varit på teater med lågstadiet. Friends var på besök på skolan så jag passade på att gå på en av föreställningarna. De sa särskilt en grej som jag tyckte var klok; när någon säger "jag skojade bara" kan man säga "det är bara skoj om båda tycker det är roligt!". Det är ju så sant! Jag känner igen mig, för jag brukar säga "men jag tyckte inte det var roligt" när min man skojar med mig...


Ros = tecken på vänskap/kärlek.  
 
Idag träffade jag kompisar på stan och en tjej kom gående med en ros som hon fått av en man. Vid närmare efterforskning visade det sig att hon fått den av Claes-Göran från sossarna, men vi ville såklart också ha!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Huvudsaken att man får en ros! ;)

2010-09-01 @ 20:29:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Ylva

Daniel. Absolut så!

2010-09-02 @ 18:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0