Kulturkullan

Vecka 39

* Läser: Garp och hans värld av John Irving. Jag tog med mig en pocket för att läsa över helgen i Göteborg men det blev inte så mycket av med det. Nu ska jag pausa lite med den för jag har låneböcker som måste läsas, men jag hoppas snart kunna återkomma till denna för den verkar bra!

Garp och hans värld
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9146201971

* Lyssnar på: Colony 5 på http://www.myspace.com/weseekcolony5
Jag hamnade på synthkonsert igår och tog reda på efteråt vad det var vi egentligen sett för de presenterade sig nog aldrig. Det är lite för tung och mörk synth för mig, men lite kul för att det påminner mig om 80-talet och kompisar som lyssnade på synth då.

* Veckans citat: "Vi har kommit på som riktlinje att man ska äta tio meter ål om året!"
Gunnar Bjursell som jobbar på ne.se och var med på ett seminarium på bokmässan.

* Veckans händelse: Peter LeMarc skulle ha spelat i Göteborg på fredag men har ställt in. Kvinnor utan män visas på Ljungby Bio Kontrast på måndag kl.19.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0