Vernissage

Idag har jag och ett knippe väninnor åkt till Älmhult för att gå på vernissage med vännen Per Ingemarsson. Han ställer ut på Kulturhuset Blohmé och vi kombinerade med ett IKEA-besök.


Per och en tavla. Eller en tavla och Per, om man går från vänster till höger.


Samma motiv återkom flera gånger.


De här är jättefina lajv. En kompis frågade mig om jag fick fotografera där inne och det tyckte jag att jag fick.


Här är en fascinerande teknik med ihopklistrade tapetbitar (fast så heter det nog inte på konstnäriska).

Kommentarer
Postat av: MariaH

åh, den svartvita ryggen gillade jag!

2010-09-05 @ 22:26:58
URL: http://www.vanligvardag.wordpress.com
Postat av: Ylva

Maria. Ja, och Per hittade vi på gamla puben Mr Bean innan jag visste vem han var.

2010-09-06 @ 16:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0