23 april

2006
Ibland är allting bara så bra. Igår hade vi ett eget litet paradis. I Runkarp faktiskt. Det känns rätt tufft att leka självförsörjning. Vi klippte baggen som tog det hela ganska lugnt, han skojade till det genom att göra sig en lösmustasch av sin egen ull. Sen satte vi potatis. Jag tänkte kolla lite vad grodorna har för sig i dammen. Det vet jag nog, de lägger fruktansvärda mängder rom. Deras kväkande var så sövande så jag somnade på en bänk i solen. Låg där en timme ungefär och är alldeles röd och fräknig nu. Grillade och satt och åt på en filt med min älskade och då var allt helt perfekt!

Kommentarer
Postat av: MariaH

Hoppas ni har haft lika fina dagar under påsken!

2011-04-24 @ 18:20:00
Postat av: Ylva

Maria. Tack det samma! Påsken var mycket fin i år!

2011-04-24 @ 21:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0