24 april

2006
Igår var jag och en kompis på kattutställning. Jag kan inget om katter och ännu mindre om raskatter, men tänkte att det skulle vara kul att gå och titta och det var det så vi knatade runt där i 1 1/2 timme. De hade många norska skogkatter, som jag gillar, och en liknande sort som heter Maine coon. Man kunde rösta på finaste katten och vi röstade på en storståtlig kattherre (Maine coon) på sex år med tillhörande gullig grönklädd gubbe. Han låg så snyggt draperad över axlarna så jag blev alldeles förälskad, i katten alltså.

Kommentarer
Postat av: Suzie

Men gubben då? Vem ska tycka om honom?

Måste hålla med om att maine coon är en väldigt vacker kattras.

2011-04-24 @ 18:37:27
URL: http://susannawinther.blogg.se/
Postat av: Ylva

Suzie. Man borde få rösta på bästa katt + ägare.

2011-04-24 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0