Lista, 1

Jag hittade en långlång lista hos Gunilla på http://smulan-67.blogspot.com/ som jag tänkte dela upp i flera delar.

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Hårfärg? Mörkblond




Ögonfärg? Blågrå

Soluppgång eller solnedgång? Nedgång

Syskon? En storebror

Favoritmånad? Juli; ledigt, sommar och varmt

Vem ringde du senast? Min man

Vem ringde dig senast? Min man

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Vi går hem. Smått på Cave. Till Anneli

Vad är dagens planer? Tvätta, handla, ta en promenad, läsa

Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS

 

 

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta, sedan 1968

När såg du senast dina föräldrar? 24 mars, när vi hade varit på litteraturkryssning

När vaknade du idag? Lite före nio

Vem fick dig att skratta senast? En galenpanna som "kände igen mig men inte visste varför" igår. Vi har träffats flera gånger med gemensamma vänner och han vet aldrig vem jag är.






Kommentarer
Postat av: Gunilla

Det var smart, att dela upp det :)

2011-04-10 @ 13:21:24
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Ja, jag försöker att inte ha för långa inlägg.

2011-04-10 @ 13:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0