Lista, 2

Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, men de finns på vinden hemma hos mamma och pappa

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär

Sover du med eller utan kläder? Utan

Hur många landskap har du bott i? Dalarna (Hedemora och Malung), Värmland (Stöllet), (Island), Västergötland (Borås och Göteborg), Småland (Ljungby). 4 landskap.

Har du någon gång spytt på fyllan? Ja

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

Humör just nu: Glad

Favoritgodis: Marabou choklad

Är det nåt du absolut inte äter: Ja, jag är petig, till exempel ostron, surströmming och sniglar

Vad sa du senast: Hejdå!

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag tycker om tiden jag lever i nu, men det hade varit kul att vara med på 60-talet och se revolutionerna och minnas lite mer av det flummiga 70-talet.

Sommarplaner: Jobba med huset, vara i stugan, hälsa på makens mormor i England.


Fisk eller badkruka: Fisk

Hur många kuddar sover du med: Två

Favoritväder: 25 grader varmt, sol


Kommentarer
Postat av: Gunilla

oj, Ostron hade jag glömt att ta med, huvva, det vill jag inte heller ha, blä blä

2011-04-12 @ 10:50:47
URL: http://www.smulan-67.blogspot.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag gillar inte starka kryddor och grönsaker heller, men då tror ju folk man är helt dum om man skriver så...

2011-04-12 @ 17:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0