Lista, 3

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En evighetslång och bra bok, en evighetshållande musikspelare, en skön madrass

Morgon- eller nattmänniska: Kvällsmänniska, fungerar dåligt före nio på morgonen

Sparare eller slösare: Sparare

Bästa film: Döda poeters sällskap

Tror på liv på andra planeter: Ja, jag har svårt att tro att vi skulle vara de enda i ett oändligt universum

Tror du på mirakel: Ja, det finns mycket man inte kan förklara

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, jag försöker i alla fall

Är du kittlig: Nej

Snarkar du? Ja

Stjärntecken? Fisk

Rädd för insekter? Nej

Största svaghet: Opraktisk

Det här är jag bra på: Läsa, skriva (är stolt över mina 95 högskolepoäng i svenska/nordiska språk/litteraturvetenskap), planera, hålla koll på kulturevenemang

Bästa bok? Vi måste prata om Kevin av Lionel Shriver


Vi måste prata om Kevin

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9170372640

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna bli osynlig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0