Lista, 4

Vad ville du jobba med som barn? Journalist, författare

Pizza eller hamburgare? Pizza

Skriver du dagbok? Jag bloggar ju om vad jag gör och skriver ett par rader i filofaxen varje kväll

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städat, i alla fall undanplockat

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej

Vilken hand håller du gaffeln i ? Vänster om jag äter med kniv och gaffel, annars höger

Är du rädd för blod? Nej

Saltar du på maten? Ja

Gillar du att sjunga? Ja, fast inte när någon hör

Anser du att du är stark? Nej

Brukar du sola? Ja, jag älskar att ligga och läsa på vår brygga


Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten, tittar upp och sväljer tre gånger

Använder du knark? Nej

Kaffe, te eller inget? Te, tre koppar om dagen

Har du en besatthet? Nej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0