Bokbloggarträff

Idag har jag varit på bokbloggarträff i Växjö. Det var mycket trevligt! Vi var fem tjejer och jag har aldrig träffat de andra förut. 


Det första vi gjorde var att fotografera maten, en bloggskada...

Sedan satt vi i två och en halv timme och pratade mest om böcker men om en del annat också. Jag hoppas att det blir flera gånger för vi var överens om att det är fantastiskt kul att prata böcker men att vi inte har så många att göra det med. Jag gör det såklart eftersom jag jobbar på ett skolbibliotek, men inte på samma sätt.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Tjusig bild! Ja, det var väldigt skoj och tål verkligen att upprepas vid tillfälle :) Tack för resesällskap!

2011-08-27 @ 21:15:07
URL: http://bockeretc.blogspot.com/
Postat av: Marie-Louise

Vilken rolig grej att ses så där :) och prata böcker. Jag älskar böcker. Kram

2011-08-27 @ 23:46:31
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Vicky. Mm, fin och god mat och trevligt sällskap!



M-L. Ja, det var väldigt lyckat!

2011-08-28 @ 20:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0