Konsertsommaren

Vi har mest varit hemma och renoverat den här sommaren och jag har varken varit i Hedemora eller Stockholm, som jag brukar åka till. Vad jag däremot hunnit med är en vådlig massa kultur, och jag är väldigt nöjd med min konsertsommar!

Från juni till augusti har jag varit på Berättarfestivalen med Emil Jensen och Bessman, Wendy McNeill, Glada toner, Carl-Johan Vallgren, Iron Maiden på Ullevi, Katarina Mazetti och Jazz i baljan, Keep Company, Åsa Jinder, Hellström och Säkert! och The Ark på Sofiero, Rix FM-festival i Växjö med Eric Saade, Love Generation, Eric Amarillo, Ulrik Munther, Vincent, Broken Door och Erik Segerstedt, CajsaStina Åkerström, Garagefest med Screamer och 2"3" och Mongomen och Lemonys, Ljungbydagarna med Musikskolan och Rongedal och Vocci och Paddington och Billys och talangjakt. 


Ullevi är häftigt! Om Maiden kommer hit på nästa världsturné 2014 är vi där igen!

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Tycker du om allt du sett också? Det är milt sagt en blandad skara artister.

2011-08-29 @ 21:16:25
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ibland är det bra att hålla sig hemma, man har mer runt knuten än man vet :)

2011-08-30 @ 09:12:45
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Vendela

Hejsan,

Det skulle vara roligt att se hur ni har renoverat.



På Byggla.se kan man lägga upp sina byggprojekt, få feedback samt inspiration. 

Det skulle vara väldigt roligt om du kan visa hur du förändrar ditt hus. Lägger du upp ditt projekt så får du en morot. 



Du kan antingen gå direkt till http://byggla.se/projekt/skapa-projekt/ eller så mailar du mig på [email protected]

/Vendela

2011-08-30 @ 10:42:41
Postat av: Ylva

Jerker. Mja, mer eller mindre, är det gratis är jag inte så noga...



Gunilla. Sant. Häromdagen upptäckte vi en aldrig testad cykelväg.



Vendela. Det är inte jag utan mest min man som renoverar.

2011-08-30 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0