Dejt med maken?

Jag och maken kommer knappt att träffas på en vecka för vi är hemskt uppbokade på olika håll.

Idag: maken ska på julfest och jag ska ha Idolfinaltjejfest.
Lördag-söndag: jag ska till Köpenhamn med ett tjejgäng och gå på Tivoli.
Måndag-tisdag: maken jobbar i Danmark.
Onsdag: jag ska på bio och se Simon och ekarna.
Torsdag: jag ska fira en pensionär.
Fredag: maken ska på en till julfest.

Vi får väl boka in en träff nästa lördag! Sedan åker jag snart till Hedemora och Stockholm för julfirande och vet inte när jag kommer hem igen förutom att jag ska vara hemma till nyår som vi brukar fira tillsammans. Hoppas att någon vill bjuda hem oss för vår festlokal är inte färdig än...

Jag idag. Nu när inte Moa och Molly är kvar hejar jag på Robin i Idol.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

NÄmen, det var värst va ni har för er... så ni får inte fira jul ihop ?

2011-12-12 @ 08:06:18
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Jag vill vara med mina föräldrar och han med sina så vi firar jul på varsitt håll.

2011-12-12 @ 17:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0