Klädsmak

Jag har ganska konstiga kläder, tycker det är kul med färger, mönster och asymmetri. Det är trevligt med sådana som vågar ha egen stil och inte ser ut som alla andra. Men inatt såg jag ovanligt fulklädda människor på Kung i baren. En tjej hade någon oformlig grågrön klänning/tunika, svarta tights, vita tubsockor och vita gympaskor med kardborreband och en kille hade tjock tröja nedstoppad i jeans och... midjeväska! Alltså va´? Om de tycker de har klätt upp sig undrar jag hur det står till till vardags. 


Jag hade en fin jeansklänning. 

En annan grej inatt; jag frågade en kille med gitarr utanför Harrys när de skulle spela eftersom jag naturligtvis trodde att han hörde till bandet. Han svarade "Sorry, I don´t prata svenska"...

Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Det jag har sett här så tycker jag du har roliga kläder på dig och har en egen stil.

2011-12-04 @ 18:34:43
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Ylva

Jerker. Tack, det tycker jag också :-)

2011-12-04 @ 18:56:23
Postat av: Jerker Nilsson

Tur det :D

2011-12-06 @ 07:29:46
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0