Kulturkullan

Vecka 50

* Läser: Älskar - hatar av Jenny Downham. Efter fina och sorgliga Innan jag dör var jag lite rädd för att läsa nästa bok av Downham och kanske bli besviken men än så länge är den väldigt bra. 

Älskar - hatar
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9173373281

* Lyssnar på: Opp ned bak frem med Sirkus Eliassen på Spotify. Det var Spotify som tipsade mig om den här låten; norsk rap låter konstigt. Jag gillar inte rap över huvud taget men om det är på något annat språk än svenska eller engelska kan det vara kul. 

* Veckans citat: "Jaha, var det ett helt gäng? När jag såg den första trodde jag det var en bög."

En av damerna på Köpenhamnsresans reaktion på smurfbesök på ett fik. 

* Veckans händelse: Julkonsert i missionskyrkan i Lagan på lördag kl.17. Gratis.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

haha... ja det finns ju många sorters smurfar så en bögsmurf finns nog också :)

2011-12-13 @ 11:26:30
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Gunilla. Säkert, för annars får Smurfan det jobbigt...

2011-12-13 @ 18:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0