På TV

Jag såg mitt sommarparadis Southend på TV. Eller rättare sagt så såg maken det och tipsade mig så jag kollade på SVT play senare: Uppdrag granskning onsdagen den 14/12. Det handlade om Breivik och sympatisörer i England. Inte så bra reklam för staden och vi tror att klubblokalen ligger vid en sunkig pub vi brukar gå till som är kul för att de ofta har livemusik. 5.40 minuter in i inslaget om ni vill se. 

http://svtplay.se/t/103535/uppdrag_granskning

Mina föräldrar talade om att en gammal kompis var med på Vem vet mest i måndags så det såg jag också i efterhand. Jag har inte träffat honom på evigheter och det var kul att se hur han ser ut nu. Han har blivit en farbror. (Vilket väl betyder att jag blivit en tant.) Magnus Gasslander åkte tyvärr ur ganska snabbt. 

http://svtplay.se/v/2638992/vem_vet_mest_/12_12?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2645049/sb,p102971,1,f,-1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0