Pannkakor att minnas

Jag är pannkaksälskare och blev jätteglad när jag hittade en pannkaksvagn utanför ICA idag där jag kunde köpa en pannkaka med Nutella, vaniljkräm och kokos, mjamm! Det slog mig just att de bästa pannkakorna jag minns har jag ätit utomhus.

I Thailand var det en kvinna som ställde sig med sin vagn utanför vårt hotell när hon märkte att det var lönsamt... Man kunde välja vad man ville ha på och jag blandade kokos, honung och allt möjligt och en pannkaka kostade ungefär fem kronor. Samma sak i Christiania; man fick ta pålägg själv och det blev väldigt många olika sorters sylt bland annat. Först var jag orolig att de skulle blanda i hasch, men min kompis som guidade mig runt Christiania sa att så går det inte till. Men jag blev lite pannkakshög ändå... 


Pannkakstoka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0