Sorgliga saker

Det är synd att det ska behöva hända sorgliga saker för att man ska förstå hur bra man har det, men tyvärr är det ju så att man (jag) annars oftast inte tänker på hur lycklig man faktiskt är. Jag ska bli bättre på det, mitt liv kan ses som ospännande men jag trivs med det. 

Mordfallet på en fyraåring här i Ljungby är löst; det var en tioåring som ströp honom med ett hopprep. 

En av mina föräldrars bästa vänner har dött i cancer. 

En barndomskompis bror har tagit livet av sig. 

En kompis sambo har fått MS. Han har dessutom hittat sin kusin död i lägenheten efter två veckor.

Jag kan bara sända mina tankar till de anhöriga. 



Kommentarer
Postat av: Jerker Nilsson

Herregud det var mycket tragik i din närhet.



Jag är trots allt rätt bra på att tänka på hur bra jag har det, trots att jag är utan jobb och frun är sjuk och sjukskriven sen många år tillbaka, vilket ger oss låga inkomster.

2011-12-14 @ 20:27:50
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/
Postat av: Gunilla

usch, ja ibland blir det mycket på en gång...

2011-12-15 @ 15:29:54
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Ylva

Jerker. Bra. Det är kul att vara nygift.



Gunilla. Ja, och det är orättvist att vissa får ta så mycket tungt.

2011-12-15 @ 21:28:18
Postat av: Jerker Nilsson

Ja det också men tom innan dess tänkte jag så :)

2011-12-16 @ 07:37:55
URL: http://alltidrottalltidratt.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0