Genrep

Nu har vi varit på genrep inför melodifestivalen, deltävling två i Göteborg. Jag tyckte bäst om The Moniker, Daniel som var med i Idol för några år sedan. Brolle var också bra och sedan tycker jag att Loreen och Sanna Nielsen ska till andra chansen.

Babsan hade dansare som drog av sig kläderna och visade sig i något slags konstiga stringbyxor med spets. Christer Sjögren var konstig mellanakt och blev mejkovrad av Hurricane, men såg mest ut som sig själv även efteråt.

Vi får se hur det går på den riktiga tävlingen imorgon, men jag ska till en kompis utan TV. Vi satt på andra raden och hoppas att de inte behöver ta bilder från dagens sändning... Jobbigt med kameramän så nära, ju. Mina bilder kommer när jag är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise

aha så ni såg genrepet vad roligt. Fast jag såg inte melodifestivalen idag, missade det, kanske får se reprisen.

2011-02-12 @ 21:40:49
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

M-L. Det var inte så bra låtar...

2011-02-14 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0