Kring melodifestival

Vi satt på andra raden på genrepet och framför oss satt det en tjej som körde hårt med kaninöron och ljusstav.



Väninnan säger att det inte är politiskt korrekt att blogga om utvecklingsstörda men jag tycker att det beror på vad man skriver. Jag tyckte det var kul att tjejen var så glad.



Här sitter mannen som sköter den obligatoriska fläkten; denna gång var det Elisabeth Andreassen som blev fläktad.



Väninnan och jag påminde oss om att vi inte ska sitta så långt fram om vi ska gå på den riktiga tävlingen eftersom vi inte vill vara med i TV. Vi hade klädmatchat utan att bestämma innan och hade båda stickad klänning och rutiga strumpor.



Det var många som ville dela säng med mig efter schlagern.

Kommentarer
Postat av: Pia

Du hade varit söt i kaninöron!! Varför skaffade du inga?? ;o)

2011-02-18 @ 23:02:03
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Pia. De var för dyra. Om de hade varit gratis så.

2011-02-23 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0