Gummitrosor

Nej, nu kan jag inte längre låta bli att skriva om det här för det är för roligt! För en tid sedan när jag var ensam hemma fick jag ett skumt brev med ett par gummitrosor. Det medföljande brevet var undertecknat av maken men knappast skrivet av honom:

Hej Lilla Frun!
Hittade ett par snygga latextrosor i en mysig liten affär här uppe i Sundsvall (Johan & jag skulle ändå in.......)
Överaska mig gärna i kväll när jag kommer hem.
Puss Kalle

Till elever och lärare och andra som tycker att det här är ett olämpligt inlägg med tanke på att jag är skolpersonal; det här har inget att göra med mitt arbete, men allt med makens!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

hahaha, nu hade dom roligt pojkarna då. Hämnas och lägg ut dom på blocket och sätt hans nummer och namn på kontakter :)

2011-07-13 @ 13:42:46
URL: http://www.gugge67.wordpress.com
Postat av: Marie-Louise

hahaha tjusiga :) Måste bli lite svettigt...

2011-07-13 @ 14:13:26
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Gunilla. Vi ruvar på hämnd...



M-L. Och obekvämt, hej svamp...

2011-07-14 @ 21:22:22
Postat av: Pia

Hahahaha, vilket påhitt!! ;) Har du provat dem? Jag hade nog inte kunnat låta bli! Hahahaha.. Men färgen var ju skitful!! ;)



Menar du att folk reagerat på vad du skrivit bara för att du jobbar inom skolan? Ja, just det.. nu när jag skriver det här så kommer jag ju ihåg att du skrev om det i något inlägg..

2011-07-15 @ 09:56:48
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Ylva

Pia. Jag blir ombedd att ta bort inlägg med ojämna mellanrum. Det är så dumt att folk inte fattar att man är en annan privat än på jobbet!

2011-07-15 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0