Iron Maiden på Ullevi

Vi hade en bra fredag


som började med kaninspaning i trädgården, 

fortsatte med räkmacka på Heaven 23 
http://www.gothiatowers.com/restaurang-fest/king-size-raksmorgas/


och slutade med Iron Maiden på Ullevi!

Inte för att jag är hårdrockare men det är häftigt att gå på riktiga rockkonserter och det är inte många som kan fylla Ullevi; vi var drygt 56 000 personer där! Jag var lite besviken att de inte sjöng Run to the hills som blev min favorit förra gången vi såg dem, men som födelsedagspresent till maken var det lyckat.

Min planerade  månadsbudget sprack redan första juli... Makens plastkort har gått av på mitten så jag fick betala lite mer än jag tänkt på Göteborgsresan. Räkmackan ingick i presenten men jag hade inte räk(hehe)nat med att han skulle välja lyxvarianten med löjrom för det lite sjuka priset 249 kronor.

I övrigt hade jag lågbudgetplanerat resan; vi åkte bil, bodde hos en kompis i Mölnlycke och hade sittplatser "med skymd sikt" (och så råkade bussresorna bli gratis eftersom Västtrafik är så krångliga.) Det blir nog så att maken får betala en hel del på vår Englandsresa.

Kommentarer
Postat av: MariaH

http://www.gp.se/kulturnoje/1.666612-hitta-dig-sjalv-pa-iron-maidenkonserten

2011-07-04 @ 09:42:54
Postat av: Marie-Louise

Då har du lite att hämta in på nästa resa ;) Kram

2011-07-04 @ 15:02:29
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Ylva

Maria. Jag blir lite svårtaggad på den bilden, långt bak på sektion U...



M-L. Ja, det blir bra. Kram!

2011-07-04 @ 21:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0