Ensamsaker

Det jobbiga med att vara ensam hemma är att jag åker på att göra en massa vuxensaker och idag var jag tvungen att ta bullrumpan till besiktning. Jag har aldrig varit med på någon bilbesiktning innan och var jättenervös, men det gick bra och jag körde inte på besiktningsmannen. Jaså, bilen? Jo, den var okej men fick ett fel för att inte tutan fungerade. Det var väl lönlöst av mig att börja tjafsa emot, men vi har faktiskt nyss lämnat in bilen och fått tutan lagad! 


Varför jag inte står längst fram? Men det stod ju en annan bil där nyss... 

När jag ändå var ute med bilen tog jag den till ICA och kom ut med en konstig storshopping; en hängmatta, fem paket tvättmedel, fem flaskor läsk och presentsnöre. Det är sådant som kan få folk att fantisera om vad man är för slags människa. 

Jag har också varit och kollat fåren. När jag som vanligt skrek "Hej, fåren!" reagerade sex får + en liten vildkanin som for iväg in i en buske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0