Semester

Idag är första riktiga semesterdagen (i alla fall för mig, maken var citronsur när han dök upp hemma vid halvtiotiden och sa att han skulle åka till Köpenhamn med jobbet).

Jag har utnyttjat den lediga dagen på ett mycket bra sätt; var på Hemköp och tittade efter ett par skor som jag inte behöver (och hittade dem inte ens), klippte mig, köpte present till en vän som ska fylla år, handlade på ICA, åkte till stugan och pratade med danska grannarna, solade, simmade och rodde i dammen, handlade på City Gross, gick på en liten konsert med körgruppen Glada toner och åkte inlines. Det är inte många kvällar det är tjugo grader varmt och ljust halv tio på kvällen!

En effektiv semesterfirare.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag igen. Ändrat mig. Lägg inte gärna ut det jag skriver till dig. Det var bara till dig. /Kicki

2011-06-28 @ 00:27:10
Postat av: Ylva

Kicki. Jag har mailat dig. Tack så väldigt mycket för din fina kommentar!

2011-06-29 @ 10:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0