Vadtrimning

Enligt horoskopet i Smålänningen ska jag "fundera över hur du kan förbättra ditt utseende och det intryck du gör på andra." Dags att ta itu med mina håriga ben, tänkte jag. Makens rakapparat har följt med honom till Danmark (och min fungerar bara med sladd och vi har inget uttag i badrummet) men jag testade en skäggtrimmer. 

Om man med trimmade vader menar att de är tränade är det bra, om man avser vader som är behandlade med hårtrimmer sämre... Till slut hittade jag en engångshyvel så nu ser benen okej ut. Förutom att de har stora bölder efter myrbett. 


Ironiskt nog fick jag en myrattack när jag låg på knä för att vi skulle skruva ihop en ny hängmatta på stativ som jag köpt för att inte behöva bli myrbiten som jag blivit när jag legat på filt på gräsmattan. 

Nu tycker kanske ni att jag lägger ut överdrivet många bilder på mina ben, och det är för att jag fotar saker i min närhet och det är bäst att passa på för på vintern är de definitivt inget att visa upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0