37-åringen

Idag fyller jag 37 år och det känns konstigt. Jag har inga problem med att bli äldre, bara svårt att förstå hur det händer. Jag trivdes med att vara 25 och det känns som att jag har stannat där. Jag har oundvikligen skaffat mig en del livserfarenhet men i övrigt känner jag mig inte särskilt vuxen.

När mina föräldrar var 37 var jag 7 år gammal. Mina stora vuxenpoäng är att jag är gift och har ett hus men jag ser på mina kompisar att det är när de får barn som de mognar. vuxen ska jag aldrig bli.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Grattis!!:D Det är faktiskt inte så tokigt att vara vuxen heller ;-)

2011-03-06 @ 12:48:54
URL: http://californiaroadtrip.blogg.se/
Postat av: Ylva

Joanna. Tack. Jag både tror och tror inte på dig...

2011-03-07 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0