Kulturkullan

Vecka 10

* Läser: Bara kärlek kan krossa ditt hjärta av Gunnar Ardelius. Det här är en fortsättning på fina Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket. Den tyckte jag bättre om för den var annorlunda med sina korta kapitel som kändes som små dikter men den här nya är också bra, så jag tycker man ska läsa den om man läst den första.  

Bara kärlek kan krossa ditt hjärta
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9129673658

* Lyssnar på: Sara Varga på Spotify. Jag tycker att Spring för livet som är med i melodifestivalen är en fin liten sång, men att den inte passar i det sammanhanget. Nu upptäcker jag att hon gjort en hel skiva på engelska och rösten är det absolut inget fel på.

* Veckans citat: "Han är tjusig! Han är två meter lång och två meter bred och ser ut som George Clooney."
Svärmor har en spektakulär bekant som jag skulle vilja se.

* Veckans händelse: 24-timmars innebandy och som vanligt innebandyfest på Harrys på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0